+358 40 50 70 559

tuuli@aurinkotuuli.fi

Voimassa 1.11.2020 alkaen

Verkkokauppa

Aurinkotuuli Oy myy palveluja ja tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Palvelu on tarjolla suomen ja englannin kielellä.
Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.

Aurinkotuuli Oy
Y-tunnus: 2957005-5
Harvakkalantie 23, 08500 Lohja
tuuli@aurinkotuuli.fi
puh. 040 50 70 559
https://aurinkotuuli.fi

Tilaaminen ja palvelut

Palvelut ja tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Tilaus astuu voimaan maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden ja palvelujen hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus tilaushetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä niiden hinta arvonlisäveroineen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti, asiakastietojen käsittelystä on kerrottu Tietosuoja-sivullamme.

Hyvä Uni -valmennus

  • Saatuaan ilmoituksen tilauksestasi, valmentaja Tuuli Kassila ottaa tilausta seuraavana arkipäivänä asiakkaaseen yhteyttä sähköpostin välityksellä sopiakseen Hyvä Uni –valmennuksen ajankohdan. Valmennus voidaan käydä puhelimitse tai sähköisen kokouspalvelun välityksellä. Pääkaupunkiseudulla vaihtoehtona on myös henkilökohtainen tapaaminen.

Firstbeat-Hyvinvointianalyysi

  • Mittalaite toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi osoitteeseen postin välityksellä.
  • Paketin mukana tulee ohjeet, joiden avulla asiakkaan tulee suorittaa 3-5 vuorokauden mittaus.
  • Mittalaite palautetaan Firstbeat Technologies Oy:lle ohjeiden mukaisesti palautuskuoressa, Firstbeat Technologies Oy purkaa raakadatan mittalaitteesta. Sen tehtyään Firstbeat Technologies Oy ilmoittaa asiasta Aurinkotuuli Oy:lle.
  • Aurinkotuuli analysoi tulokset ja muodostaa niistä asiakkaalle henkilökohtaisen Hyvinvointianalyysi-raportin. Asiakas saa raportin antamaansa sähköpostiosoitteeseen.
  • Hyvinvointianalyysin, eli mittauksen tulokset näkevät vain asiakas ja Firstbeat Technologies Oy:n kouluttama hyvinvointiasiantuntija Tuuli Kassila.
  • Raportin toimituksen yhteydessä sovitaan aika henkilökohtaista palautekeskustelua varten. Palautekeskustelu voidaan käydä puhelimitse tai sähköisen kokouspalvelun välityksellä. Pääkaupunkiseudulla vaihtoehtona on myös henkilökohtainen tapaaminen.
  • Henkilökohtaisessa palautekeskustelussa laaditaan tavoitteet ja toimenpiteet tulostesi pohjalta. Asiakas saa asiantuntijalta konkreettisia suosituksia hyvinvointinsa tukemiseen.

Jos asiakkaalle lähetetty laite rikkoutuu, katoaa tai mikäli laitetta ei palauteta kuukauden kuluessa tilauksen tekemisestä, asiakkaalta voidaan veloittaa 249 € + alv. Vastuu ei koske tavanomaisesta kulutuksesta johtuvia rikkoutumisia. Myöhästyneestä palautuksesta lähetetään ensin ilmoitus ja pyydetään palauttamaan laite viikon sisään.

Arvonlisävero

  • Kaikki tuotteet ja palvelut sisältävät arvonlisäveroa 24%.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
  • Korttimaksaminen: Visa, Mastercard

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii OP:n Checkout Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Palveluntarjoaja on rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin ja se kuuluu OP Ryhmään. Finanssivalvonta valvoo palveluntarjoajan toimintaa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

CHECKOUT FINLAND OY
Y-tunnus: 2196606-6
Postiosoite: PL 308,
00013 OP
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@checkout.fi
Asiakaspalvelu: 0800 552 010

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Lahjakortti on voimassa yhden (1) vuoden ostopäivästä.

Toimitustavat

Hyvä Uni -valmennus

Tilauksen jälkeen asiakas saa sähköpostin ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen, sopiakseen Hyvä Uni -valmennuksen ajankohdan.

Firstbeat-Hyvinvointianalyysi

Mittalaite toimitetaan tilauksen yhteydessä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen postin välityksellä.

Hyvinvointianalyysin raportti toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Raportin toimituksen yhteydessä sovitaan aika henkilökohtaista palautekeskustelua varten.

Toimituskulut

Mahdolliset toimituskulut näet verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Digitaalisesta palvelujen toimittamisesta ei synny toimituskuluja.

Toimitusaika

Hyvä Uni -valmennuksen toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauksesta. Asiakas saa tällöin antamaansa sähköpostiin tiedustelun tapaamisajankohdasta.

Firstbeat Hyvinvointianalyysi -mittarin toimitusaika on 3-5 vuorokautta.

Emme vastaa meistä riippumattomista ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan nettisivuillamme.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Aurinkotuuli Oy:n verkkokaupan henkilöasiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen kaupan peruutusoikeus. Etämyyntiä koskeva 14 vuorokauden peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske verkkokaupasta ostettuja digitaalisia palveluja.

Kuluttajalla ei ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos tilatun digitaalisen sisällön toimittaminen on sähköisesti aloitettu asiakkaan suostumuksella ennen 14 vuorokauden peruuttamisajan päättymistä ja hänelle on ilmoitettu peruttamisoikeuden puuttumisesta.

Tuotteen toimittaminen on aloitettu, kun tuote on tilattu asiakkaalle kolmannelta osapuolelta. Asiakas hyväksyy hänelle ilmoitetun peruuttamisoikeuden puuttumisen maksamalla tilauksen.

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa Hyvä Uni valmennus -palveluun liittyvä tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Huomioithan että peruuttaminen on tehtävä viimeistään 24 h ennen Hyvä Uni -valmennuksen sovittua toteutusajankohtaa.

Peruutusilmoitukseen tulee merkitä nimesi, sähköpostiosoitteesi, tilauspäivä, palvelu ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen tuuli@aurinkotuuli.fi.

Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta.

Mikäli sovittua valmennusajankohtaa ei peruta tai se perutaan alle 24 tunnin sisällä varatusta ajasta, tästä voidaan periä 30 euron lisämaksu.

Käyttämättä jäänyt tilaus

Tilauksesi on voimassa yhden (1) vuoden tilauspäivästä. Emme palauta käyttämättä jääneestä palvelusta maksettua summaa.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote ei vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä sähköpostitse tuuli@aurinkotuuli.fi, tai soittamalla 040 50 70 559.

Riita-asioiden käsittely

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).